Saturday, March 14, 2015

Kenapa bunga kat nursery cantik?


Cantik tak? Ini bunga ros yang betul tau! Original bukan plastik...Entri ni kasi segar mata...tengok bunga-bunga yang sedang mekar berkembang. Sebetulnya bunga ni bukan kat rumah saya...huhu...Saya rakam gambar ni masa singgah kat satu nursery baru-baru ni. Berkenan tengok bunga ni..tapi rasanya susah juga kalau nak tanam spesis ni kat rumah dengan cuaca panas macam sekarang.



Bunga ni pun cantik juga..
Kalau tanam kat taman mesti naik seri.



Kalau singgah nursery...macam-macam bunga ada..
Masalahnya kalau beli, balik tanam kat rumah tak jadi cantik macam kat nursery..
Kenapa yer? ini kes tak pandai jaga la tu..haha...




2 comments:

Nao Mei said...

Hahaha...tangan tak sesuai tanam bunga kot.tu pasal tak menjadi..kikiki

padin no said...

hehee kalau kat rumah banyak keja lain lagi nak kena selesai, tak dapat nak jaga pokok tu seratus peratus :D