Saturday, March 14, 2015

Pantai Batu Burok, Terengganu


Ada orang sanggup habis beribu-ribu ringgit untuk ke luar negara untuk menikmati panorama indah. Bagi yang kurang mampu macam saya ni, dapat melancong dalam negara pun dah kira ok. Tu pun tak sempat nak pergi...sibuk dengan kerja mengalahkan menteri.Hehe..Entri ni saya nak kongsi panorama waktu petang di pantai Batu Burok, Kuala Terengganu. Cantik pemandangannya, pantai yang luas terbentang dan bersihlah juga...



Laluan untuk pejalan kaki ada disediakan, boleh juga kalau nak joging.



Pokok rhu wajib ada la kan...



Dah dinamakan taman awam, maka taman ni untuk semua.
Sama-samalah kita menjaga kebersihannya.
Ok..pantai Batu Burok, semoga kita berjumpa lagi.
Pergilah melancong dalam negara sendiri...hayatilah keindahan tempat sendiri.






1 comment:

Cik Candy said...

Nananaaa terengganu kita. (=
Cik Candy pun org Terengganu jgk..