Thursday, May 7, 2015

Superman ker Zorro yang berbaris?


Pada mulanya ingatkan pasukan superman sebab ada 'S' kat kain di belakang tu. Hehe...rupanya kontinjen rumah sukan Shafei. Lama betul nak siarkan entri ni...tapi kena siarkan jugalah sebab kontinjen rumah Shafei ini telah menjuarai dalam pertandingan perbarisan sempena olahraga baru-baru ini. Tahniah kepada pasukan Shafei kerana telah memenangi hati juri untuk dinobatkan sebagai juara perbarisan.



Penuh bersemangat...eh sekali tengok macam zorro pun ada.hehe..




amboi...siap berpayung lagi tu



Tahniah...tahniah..tahniah...
Jumpa lagi tahun depan.


1 comment:

Shaizhar said...

wah! nama rumah sukan kat sekolah cikgu pakai nama orang ye? sangat lain dari yg lain.