Tuesday, October 13, 2015

Aksi Senamrobik di Sekolah



Jom bersenamrobik kat sekolah. Sesekali mengeluarkan peluh dengan aksi aerobik ni seronok jugakan! Aktiviti ini berlangsung semasa sambutan Hari Sukan Negara baru-baru ini. Kami buat senaman aerobik hampir satu jam. Banyak jugalah peluh yang tumpah ke bumi pada hari tersebut.
Macam-macam aksi...ada yang seronok untuk dilihat, ada juga adegan yang tak macam aerobik. Haha maklumlah bukan semua biasa buat senaman aerobik ni. Layan jer lah.... Foto pun tak sempat nak rakam dengan banyak, maklumlah tuan blog pun sibuk nak beraerobik juga.






Ikut rentak ataupun tidak...yang penting senaman baik untuk kesihatan.
Bersenamlah selalu...amalkan gaya hidup sihat.


2 comments:

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... KM7,

selamat bersenam dan sihat selalu.

mselim3

Abam Kie said...

pas ni gerenti abe lie slim sikit.