expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, February 11, 2017

Malt-iQ sesuai untuk mereka yang mengamalkan Diet


Ini kisah benar, berdasarkan pengalaman sendiri. Saya telah mencuba minuman pracampur malt dan barli yang diberi nama Malt-iQ keluaran Al-Haddad Marketing SB. Minum secawan, boleh mengenyangkan dalam tempoh masa yang lama. Kalau minum sebelah petang, kenyang sampai ke malam. Kalau minum sebelah pagi, tak perlu risau cari breakfast... makan lewat pun ok lagi, tak rasa lapar. Sesuai benar bagi mereka yang ingin diet. Opsss... bukan saya yer! Saya tak diet pun, cuma kadang-kadang malas makan nasi, minum Malt-iQ pun dah kenyang.



Cuba sendiri baru tahu kesannya



rasanya pun sedap... bagi mereka yang suka barli



Boleh tengok sendiri maklumat pemakanan



Harga bagi sebungkus Malt-iQ yang mengandungi 15 sachets ialah RM29  (harga pasaran) manakala RM26 (harga ahli). Harga bukan masalah utama bagi mereka yang mengetahui tentang khasiat minuman ini.



Jom sama-sama menjaga kesihatan. Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan minuman berkhasiat ini, boleh saja whatsapp di talian 01110-707279 dengan segera.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.