Monday, December 30, 2019

TRIP KUALA LUMPUR 2019: Taman Burung Kuala Lumpur, Tugu Peringatan Negara dan Masjid Negara


Hari ketiga, meneruskan lawatan sekeluarga ke Taman Burung Kuala Lumpur. Tapi sayang pagi ni hujan. Menurut staf di kaunter, kalau hari hujan burung2 tak aktif. Jadi nak tengok apa? Hehe. Ramai juga pengunjung yang kecewa. Maka kami pun beredar dari situ. Nak ke mana? 




Kita pergi ke Tugu Peringatan Negara. Tempat ni pun memang termasuk dalam agenda lawatan kami. 



Si kecik pun dipaksa bergambar. Haha. Dalam payung lagi tu. 



Anak2 pun teruja tengok Tugu Negara ni. Biasa tengok dalam buku sekolah jer kan. Kali ni ada depan mata. Boleh sentuh lagi tu. 







Balik dari Tugu Negara, singgah solat di Masjid Negara. Alhamdulillah dah beberapa kali sebenarnya saya sampai ke sini. 





Selesai solat dan rehat sekejap, kami meneruskan perjalanan. Ke mana? Nanti kan dalam entri seterusnya. 

No comments: