expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, September 13, 2009

Hari Guru 2009

Setiap tahun tanggal 16 Mei adalah hari yang istimewa buat guru-guru.Hari inilah setiap guru diraikan oleh para pelajar mereka dengan ucapan selamat hari guru.Tidak ketinggalan juga ada yang menerima hadiah daripada pelajar mereka.Yang tak terima hadiah tu...takpelah jangan pula bersedih.Kalau nak dibandingkan antara pelajar sekolah rendah dan menengah,pelajar sekolah rendahlah yang paling suka memberikan hadiah kepada guru mereka.Kenapa yer?
Apapun,sebenarnya guru-guru tidak mengharapkan balasan daripada pelajar.Hadiah yang paling bermakna adalah kejayaan pelajar yang dididik itu menjadi seorang yang berguna kepada diri,keluarga,agama,masyarakat dan negara.SMKA Melor juga tidak ketinggalan mengadakan sambutan hari guru.Seperti tahun-tahun sudah, sambutan ini dikendalikan oleh PERTIMA. Banyak acara yang melibatkan guru sama ada sukaneka mahupun persembahan.Tahniah dan terima kasih atas persiapan menjayakan program tersebut.Semoga usaha pelajar itu bukan sahaja menjadi kenangan kepada guru-guru,malah kepada para pelajar juga apabila mereka meninggalkan alam persekolahan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.