Sunday, November 8, 2009

Perlukah lelaki bermisai?

Gambar Hiasan sahaja

Tak sengaja,saya tertonton Nona TV3 petang ni.Alamak, isunya lelaki bermisai.Maka saya pun tontonlah rancangan ni.Macam-macam komen, ada yang suka dan ada juga yang tak suka lelaki bermisai.Ada wanita yang kata lelaki bermisai ni gatal, ada juga yang geli tengok lelaki bermisai. Amboi.....sedapnya mulut.hehehe

Bagi saya,lelaki bermisai ni nampak lebih matang.Apa yang penting, misai tu dijaga kemas dan kebersihan dititikberatkan.Potongan misai juga melambangkan personaliti seseorang, dan ada tarikan tersendiri.Kalau yang biasa bermisai tu tiba-tiba dibuang misainya...alamak...pasti nampak lawak mukanya.

Anda pula bagaimana?

3 comments:

setiakasih said...

Salam...
Lelaki bermisai, perlu untuk memeriahkan dunia ini.. buat dunia jadi sangat ceria.

tapi aku tak minat yang bermisai.. tapi tak pulak meancapai tahap membenci.. :)

zulhilmi ibrahim said...

Bagi saya lelaki yang bermisai kelihatan lebih lelaki daripada lelaki biasa yang tidak bermisai. Tapi ada juga lelaki bermisai kurang lelakinya berbanding lelaki yang tidak bermisai. He,,,,,, fikirkanlah

Shifu67 said...

salam singgah

kawe dah cukur misai.... hehehe