Monday, October 4, 2010

Antara pisang,manggis dan strawberi



(foto:Google)

Nampak tak buah-buahan kat atas tu?

mestilah nampak kan......

tapi kenapa ya?

entahlah,KM7 rasa macam nak makan buah pula.

Ada sesiapa yang nak makan buah juga ker?

kali ini rasa macam nak makan pisang,manggis dan strawberi

tapi apa istimewanya buah-buah itu?

yang ni kena tanya pakar pemakanan lah ya.

antara pisang,manggis dan strawberi tu

mana yang paling sedap?

KM7 pilih manggis.....hehehe

ada sesiapa yang suka manggis juga,sila angkat tangan.....

hehehe...jangan marah....jom pi kedai beli buah.

4 comments:

cikgu isza said...

saya suka manggis jer..
sebesen pun saya boleh habiskan..

KM7 said...

To: cikgu isza

sama la kita...suka manggis

cikgu isza ni kalau masuk pertandingan
makan manggis,mesti menang...cayo lah

Blog Leader said...

delima pun ok jgk

miszTERRA_SF_ said...

saye ske buah2an tempatan
tp manggis spesel cket sbb mama ckap muka sy boolat cam manggis.. huhu