Friday, October 22, 2010

Kunci Kereta Hilang?


A : Ada nampak kunci kereta saya tak
?

B: Tak pula,kenapa?

A: Alamak...macamana ni...saya lupa letak kat mana tadi

B: Ada kunci pendua tak?

A: Ada...kat rumah.Tapi kunci rumah tu ada dalam kereta.

B: Masalah juga tu.

A: Habis tu apa yang saya patut buat?

B: ???????


Pernah tak anda mengalami situasi di atas?
KM7 belum mengalaminya lagi
tapi ada juga terfikir kalau perkara
ini terjadi macamana yer.
Parah lagi jika kunci rumah tu ada satu jer.
takkan nak pecahkan cermin kereta kot...
Dibuatnya kunci pendua kat rumah tu
kita tak ingat letak kat mana.haru...dibuatnya.
Anda ada penyelesaiannya?

3 comments:

Amri Rani said...

apa2 pun, jgn kunci mcm kete Mr Bean dah laa....
pnjg citer....

fiq said...

me banyak kali kunci tggal dlm keta. aper me buat..cabut getah kat tingkap tu..amik pmbari pnjang..tekan kt lock dia. pehtu bukakla..kalu tak biasa bt tak kena gak..oppss..rahsia ni..hehe

g0m0k9enDek said...

abg penah kopek tepi cermin kete.. abes jahanammm! huhuhu..