expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, October 2, 2010

Universiti Malaysia Kelantan (UMK)

Hari ini KM7 masuk U.Alamak,dah tua ni baru masuk U ker?Kenapa tak boleh,bukankah pendidikan itu sepanjang hayat?.KM7 masuk Universiti Malaysia Kelantan sehari jer..dari pukul 8 pagi hingga 4 petang.Walaupun sehari,penat tau...sebenarnya KM7 menjadi guru pengiring kepada 4 orang pelajar SMKAM yang menyertai Kuiz Sains Kelantan di UMK.

Haaa tu lah dia 4 orang pelajar yang terlibat mewakili SMKAM.Tahniah kepada pelajar tersebut kerana berjaya mendapat tempat ke 3 daripada 23 buah sekolah yang mengambil bahagian.Kira hebat juga tu sebab terpaksa melalui banyak peringkat untuk ke pusingan akhir.Soalan yang dikemukakan adalah berdasarkan subjek Fizik,Kimia,Biologi dan Matematik.

Bergambar kenangan dengan pemenang Johan,naib johan dan tempat ke 3, juga para pensyarah UMK.Tahniah buat UMK kerana berjaya menganjurkan kuiz yang bermanfaat kepada pelajar yang akan menduduki SPM ini.

3 comments:

  1. Saya student UMK. Univ kami baru, belum ada konvo.

    Student tak sampai 2k. Memang sangat kerdil. Matrik saya besar dari UMK.

    Saya batch 2. Sekarang batch 4. UMK memang mewah dulu, univ baru katakan. Dulu masa belum ada dewan terbuka, semua majlis buat kat hotel Ren KB. Dewan tu dibuat tahun lepas.

    Apa kata cikgu buat satu entri tentang UMK? Cadangan dan kritikan. :-)

    ReplyDelete
  2. To:asrul amanda

    terima kasih atas komen tersebut.

    saya pun baru first time masuk ke UMK tu.
    biasalah,univ baru..
    kampus tetap nanti mesti besar...

    insyaallah,ada bahan nanti saya buatlah entri tu...

    ReplyDelete
  3. muda atau 'lama' x kesah.. yg penting niat nak sambung belajar..
    moga terus mencari ilmu.. :)
    best juga jln2 u.. kan? :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.