Saturday, November 27, 2010

Perlu lagi ker album gambar?

(foto:Google)

Salam semua....

Suka simpan foto-foto dalam album?

KM7 ada banyak koleksi album foto

Itu dululah..masa rajin print foto kat kedai gambar.

Tapi sekarang ni 

rasa malas pula nak print foto

simpan dalam komputer atau hard disk saja.

Lama-lama..lupa pula nak tengok foto-foto tu.

Pada pendapat KM7 la

simpan foto dalam album foto mahupun hard disk  ada baik buruknya

cuma lebih nostalgia kalau foto-foto tu

dilihat terus dari album foto.

Tak tahulah sekarang ni rasa malas pula

nak pergi print foto ni.

Kalau dulu-dulu masa guna kamera yang pakai filem,

tak sabar-sabar nak tengok foto yang dirakam.

tapi sekarang senang...lepas rakam terus tengok hasilnya

kalau tak suka..delete terus.

hmm...itulah perkembangan sains dan teknologi.

Bayangkan 10 tahun akan datang macam manalah foto-foto

akan disimpan,atau masa tu

orang dah tak pakai kamera lagi?



1 comment:

S..U..D..@..I..S said...

itu lah dunia dah berubah
tapi yang lama tetap jai kenangan terindah