Tuesday, November 9, 2010

Susah sangat ker nak senyum?


Mulakan hari anda dengan senyuman.
haaa ada sesiapa yang sedang tersenyum sekarang?
baguslah...berikan senyuman yang paling menawan.
tapi tengok oranglah juga nak senyum pun
takut  ada yang perasan,hehee
ataupun bimbang orang mempunyai tanggapan negatif
terhadap senyuman kita tu.
*
*
*
ada juga orang yang tak suka senyum
muka nampak serius jer.
mesti orang takut nak tegur tu.
kenepa yer...susah sangat ker nak senyum?
mungkin tuan punya badan ada sebab tersendiri
tidak mahu melemparkan senyuman.
*
*
*
ingat.....
senyum pun satu sedekah tu.
senyum pun boleh awet muda tau.
tapi jangan senyum 24 jam
nanti lain pula tanggapan orang terhadap kita.
*
*
*
Ok...marilah kita  memberikan senyuman
yang ikhlas dari hati.
semoga hari ini membawa kebahagiaan
buat kita semua. :)

8 comments:

S.U.R.I.A. said...

senyum xkena byr.......

KM7 said...

betul tu..
tapi kan..kalau ada org yg masam jer..kita bayarlah suruh dia senyum..agak2 nak tak dia senyum.hehe

Ummi Humaira said...

Assalamualaikum KM7...

pagi2 lagi hari nie akak dah senyum kerana hari ni genap 19 tahun ulangtahun perkahwinan yg membawa kebahagiaan buat akak , suami n keluarga ... ameen

KM7 said...

tahniah akak Ummi
semoga kebahagiaan akan berterusan.
amin...

Khairy said...

ada orang senyum tapi nampak serius...mesti orang lain ingat dia tu marah..hehe

si biskut said...

senyum....tak perlu kata apa-apa.

diana said...

saya suka senyum..
tapi senyum saya tak lawa la..
apesal ntah..
(lagi mau tanya.padahal diri sendiri yang tak lawa..hahah)

ahsfantasy24 said...

senyum seindah suria
yg mmbawa chya......
snyumlah dr hati,
duniamu berseri...

^^,