Friday, December 10, 2010

JOM KEMBARA 1:Hari 1:Bahagian 1

Assalamualaikum dan salam ceria.

Hari ini 10 Disember 2010 (Jumaat)
KM7 bersama keluarga akan memulakan satu pengembaraan
dalam negara.(wow...bunyi macam best jer).

Sebenarnya kami nak bercuti ke Kuantan,Gambang
seterusnya Kuala Lumpur dan Putrajaya.
Kalau sempat juga akan terus ke Melaka.
Tempoh masa belum ditentukan lagi.
Maklumlah cuti sekolah kan masih panjang.

Nak melancong ke luar negara
macam tak cukup bajet jer.
Jadi melancong dalam negara sajalah.
Apa salahnya melancong dalam negara kan.
Negara kita pun banyak tempat menarik untuk dilawati.

Kami nak bertolak jam 8.00 pagi ni.
Insyaallah KM7 akan memuatkan rentetan
perjalanan dalam Jom Kembara ini
dari semasa ke semasa (cewah...ala-ala siaran langsung pula).
Harapan KM7 agar coretan perjalanan KM7
kali ini tidak membosankan pengunjung setia
blog Kembara Minda 7 ini.


Kalau ada rakan-rakan blogger yang sedang bercuti juga
diucapkan selamat bercuti.
Kalau jumpa KM7 tu..tegur-tegurlah yer.
hehee...macamlah kenal.

Ok..doakanlah perjalanan kami ini selamat,
dan percutian ini sesuatu yang berfaedah buat
kami sekeluarga.
Jumpa lagi dalam entry seterusnya nanti.

1 comment:

whitecappuccino said...

Selamat bercuti2 Malaysia cikgu!!