Wednesday, December 1, 2010

Lelaki bertindik telinga

Assalamualaikum.Salam ceria.

Pernah melihat lelaki bertindik telinga?Di negara barat dan sesetengah kawasan negara kita biasalah kan...KM7 mengutarakan isu ini sebab semasa ke kedai runcit tadi KM7 terserempak dengan seorang pemuda Melayu dalam lingkungan 20an bertindik sebelah telinganya.

Mengikut pemahaman dan pembacaan KM7,lelaki yang bertindik sebelah telinga ni adalah gay.Betul ker?Jadi pemuda tadi tu gay lah yer...atau dia sendiri suka-suka nak bertindik telinga tanpa mengetahui imej apa yang dibawanya itu.

Lupakan pasal imej apa...cuma nampak  janggallah kalau lelaki ni bertindik telinga.Sebelah pula tu.Kalau rasa nak bertindik sangat..haaaa pakailah dua belah subang kat telinga tu.Orang perempuan sekarang ni pun dah tak ramai yang suka bertindik telinga.Pakai tudung...nak bertindik buat apa yer...

Jadi apakah gerangan tujuan lelaki ni pakai subang?rasa-rasa nak tanya jer pemuda Melayu tadi....tapi risau juga kot-kot dia jawab dia punya pasallah.....hehe..KM7 rasa tak lain tak bukan...ingin menunjukkan kelainan supaya dia mendapat perhatian masyarakat.Kalau anda perempuan...suka tak suami atau kekasih anda pakai subang sebelah telinga?

2 comments:

Cempakamelati said...

Kalau saya...lelaki yg bertindik saya takkan terima buat menantu.

Azmi said...

sekarang ni macam tu la...dunia dah terbalik ot...
erm...tu la pesen remaja sekarang