Wednesday, December 22, 2010

Tahun Baru...Imej blog baru?

Assalamualaikum dan salam ceria.

Masuk tahun baru macam-macam nak baru.
Penampilan blog pun nak baru.
KM7 tengah berkira-kira nak buat sedikit
pembaharuan dalam blog KM7 ni.
Masih dalam perancangan...
Nak tukar pun sikit-sikit jer
mungkin background colour
atau font tulisan.

Header?oh tidak..
KM7 tak akan tukar buat masa ni.
Tak tahulah pula kot-kot pengunjung-pengunjung
dah bosan dengan header tu.

Beberapa blog yang KM7 lawati
nampaknya ramai juga nak buat penampilan baru
sempena tahun baru.
Citarasa masing-masing lah kan.
Ada juga yang dengan beraninya
mengubah terus corak persembahan blog.

Apapun KM7 percaya apa yang dilakukan itu
untuk kebaikan bersama.
Perubahan yang dilakukan itu janganlah sampai
identiti asal blog anda tu hilang.
Sebab pengunjung-pengunjung blog yang dah
biasa dengan blog kita akan membuat perkiraan semula
untuk terus berkunjung ke blog kita
atau melupakan terus blog kita ni.

Sesuatu perubahan itu
mempunyai kesannya sama ada positif atau negatif.
Jadi sebelum membuat perubahan kepada blog
kesayangan masing-masing....fikir-fikirkanlah.

3 comments:

Siti Safiyyah said...

kata orang, ubah selera sikit..hari2 duk pandang mende same jemu kot..hehe, tapi kan header km7 ni semua org yg dtg sini msti dah cam.. :)

KM7 said...

siti,
betul tu..
sbb tu KM7 tak mau tukar header,
takut ada yang tak cam pula nanti.hehe

Anonymous said...

bini pun baru juga ke....hua..hua....hilmispp75