Saturday, January 8, 2011

Melaka Duck Tours


Siapa pernah naik kenderaan kat atas tu?
Itulah Melaka Duck Tours,
produk pelancongan terbaru di Melaka.
Kalau sebelum ni kenderaan
tu kita nampak atau naik kat luar negara jer,
sekarang ni dah ada di Melaka.

KM7 bukan nak promosi tau..
sajalah nak beritahu kot-kot ada yang 
teringin nak naik benda tu.hehe..
KM7 dan keluarga naik kenderaan tu
masa bercuti di Melaka tempohari.

Tiket untuk dewasa RM 38
manakala bagi kanak-kanak pula RM 22.
Lebih kurang satu jam melalui jalan darat dan laut.
Salah satu bangunan yang menarik
dan sempat KM7 rakamkan semasa dalam
Duck Tours di laut....masjid terapung ni....


Cantik kan masjid ni.
KM7 tengok dari luar jer.
Insyaallah kalau ke Melaka lagi,
akan singgah di masjid ni.
Ada sesiapa boleh beritahu nama masjid ni?
Ok...jumpa lagi...

5 comments:

Mohd Ridhuan said...

masjid selat melaka kot...
lupo doh...

Noorma Ismail said...

kat mana nk naik Duck Tour tu, bandar melaka ke?? aduiii malunyer...tiap2 bulan balik Melaka tp tak tau kewujudan benda ni....

KM7 said...

yer area muzium kapal tu.sebelah Tamingsari tu

ijam ismail said...

wah..cam best j..
=)

misSbLurRy said...

ahahah duck tour....
thn lepas balik kampung...
masa klua MP tue terkejut tgk ade duck atas jalan....skali tgk btol2 krete daaa