Tuesday, April 19, 2011

Bakul purple pelbagai guna

Kali ini KM7 ingin berkongsi satu barangan yang menarik perhatian KM7 iaitu bakul purple pelbagai guna ini.Saiz bakul tersebut taklah besar sangat.Panjangnya cuma 20 cm, lebarnya 14 cm dan ketinggiannya 16 cm.Siap ada tangkai lagi tu.Maka bolehlah dibawa berjalan-jalan.

Ini bahagian dalamnya pula.Cukup sesuai untuk diisi barangan seperti alat make up,alat tulis, aksesori-aksesori lain yang kecil.Nak isi makanan untuk dibawa berkelah pun boleh juga kan!Oh ya bakul ini diperbuat daripada plastik yang digunakan untuk mengikat kotak.Dijalin sebegitu rupa mengikut kreativiti pembuatnya.KM7 tertarik dengan jalinan yang kemas dan warna yang menarik.

Mesti anda nak tahu juga harganya kan.KM7 beli bakul tu dengan harga RM 18.Mungkin di tempat anda harganya lain pula kan.Kalau anda pun berminat,carilah kat kedai-kedai kraftangan mesti ada tu,sebab KM7 buat entry ini pun saja-saja nak tunjuk koleksi barangan yang menarik perhatian KM7 jer.Bukan nak menjual pun.hehe...Sampai sekarang bakul tu tak diisi apa-apa lagi.Hmmm nak isi apa yer?

4 comments:

Inani said...

Isi makanan cikgu..baru best..^^

whitecappuccino said...

cantik! macam2 boleh isi ni..

Hansyirah Takezur said...

sy ingat cgu nk jual td, baru nk tempah.. :)

techzarinfo said...

good blog thanks for sharing..
http://www.techzar-web-developers.com/