Thursday, April 21, 2011

Budak-budak dan UFO


Kali ni KM7 nak jemput serta
mengajak anda semua rehatkan minda
setelah penat blogwalking tu.
Caranya mudah saja....
isikan dialog yang sesuai 
dengan gambar kat atas tu.
Tak kisahlah dialog tu lucu ker,
sedih ker,gembira ker...
atau bercampur baur perasaan.
Janji anda rasa happy dan dapat merehatkan minda.
Hadiah tak disediakan...untuk suka-suka jer.

Dialog KM7.....

D: Korang semua tengok kat luar tu ada UFO lah..
C: Mana?suruh diorang tunggu kejap.
B: Malas nak layan...aku pun ada kapal terbang sendiri ni...
A: Wah...UFO ada satu kat atas dukung aku ni...hehe

sekian...dialog yang tiada kena mengena dengan sesiapa.

2 comments:

Cik Su Life Cycle said...

A: alamak, muka aku nak keluar dalam blog kembara minda.. kena buat muka cun skit nie..
c: kacau pulak kerusi ni, pesawat aku nak terbang pun susah..
B: Kena cek betul2 ni kapal tebang aku nie, jap ag nak g serang washington DC
D: fuh KFC la.. nyum2 meleleh pulak air liur tengok KFc..

hahahahhahahahha

sufian said...

A-jangan lah p tengok mcm tu sangat... tak mau nya aku nak pagi pooh aku ni.. aku sanyang sangat..

B-ala asyik2 dengat pooh dia tu... tengok abg nie... kalau besar nanti abg nak jadi pailot tau... senang nak pi jalan jalan...

C-sik2 na ngan kapal terbang dia... abg p lah main sana... adik nie nak main susah tau.. kosong lagi kerusi sana tu...

D-ais.. korang nie.. semua ada barang men.. aku nie nak main apa... si mama ngan apak nie lama jugak jalan jalan... tak sabar nak jalan lagi nie