Sunday, May 29, 2011

Selamat Pengantin Baru Ghazi & Farhana

Rombongan pengantin lelaki

Cuti sekolah dah bermula.Maka bermulalah juga acara perkahwinan.Hehe...sana-sini sibuk dengan kenduri-kendara.Jalan raya sesak bagai musim perayaan.Hari ini KM7 berpeluang menghadiri satu lagi majlis perkahwinan.

Semalam dah satu majlis...hari ni satu lagi...esok lusa...banyak lagi sampailah habis cuti sekolah ni.Oh ya...berbalik kepada kenduri hari ni,rombongan pengantin lelaki sebenarnya sepupu KM7 yang bekahwin...kat Kota Bharu ni jer.Jom saksikan beberapa keping foto...

Sempat senyum biarpun hari sangat panas

Menuju ke rumah pengantin perempuan

Inilah pengantinnya..Selamat Pengantin Baru

Sebahagian daripada kaum kerabat yang hadir

Ok...itu saja.KM7 tiada dalam gambar-gambar kat atas tu.Bukan apa,takut tertukar dengan pengantin pula....hehe...Kepada mereka yang menjadi raja sehari cuti sekolah ni,KM7 ucapkan selamat pengantin baru..Kepada yang belum...Anda bila lagi nak naik pelamin?

3 comments:

penaberkala said...

selamat pengantin baru buat pengantin baru

memang adat dah tu, kenduri sekolah je mesti penuh kenduri kawen
mudah nak berkumpul anak-beranak

minMiCKEY said...

selamat pengantin baru :D

Mrs.Yie said...

slmt pengantin baru buat kedua2 mempelai.. :)