Sunday, June 12, 2011

Pembersihan Blog List

Ehh...kenapa pula ni...nak bersihkan bloglist?Kat mana kotornya sehingga perlu dibersihkan tu?hehe...Sebenarnya dalam sehari dua ni KM7 dalam proses pengemaskinian bloglist KM7 ni.Mana-mana link blog yang tiada kaitan akan dibuang daripada bloglist KM7.

Alamak...link blog mana yang tiada kaitan tu?Jangan risau...bukan semua link blog terlibat.KM7 cuma akan buang link blog yang tak linkkan blog KM7 ke blog mereka jer.Haaa...baru adil kan...Orang berbudi kita berbahasa.

Mmmm.... kepada mana-mana blogger yang ada linkkan blog KM7 ke blog anda...tapi KM7 belum linkkan blog anda dalam bloglist KM7...tolong maklumkan yer....nanti KM7 akan masukkan.Kepada mana-mana link yang KM7 buang dari bloglist KM7....jangan marah yer...sebab dah lama link tu kat situ.....

Ok..Terima kasih kepada semua blogger yang telah sudi bertukar-tukar link dengan blog KM7.Selamat berblogging.

No comments: