expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 4, 2011

Terima Kasih buat mereka yang memberi komen

Nampak tak kat  sebelah kiri entri ni?Mereka adalah rakan kongsi idea dalam blog KM7 ni.Dengan kata lain...senarai pemberi komen terbanyak dalam bolg KM7 setakat entri ini disiarkan.

Biasanya kita membuat entri penghargaan buat followers....termasuk followers bertuah yang mencapai bilangan sasaran dalam blog.Kali ini KM7 nak buat entri penghargaan dan terima kasih buat rakan-rakan blogger yang sudi datang dan memberi komen dalam blog KM7 ini.

Tiga orang blogger yang sering datang dan memberi komen dalam blog KM7 mengikut ranking ini ialah zmah(41),whitecappuccino(41) dan Khairil(38).Terima kasih..terima kasih dan terima kasih.Kepada blogger-blogger lain juga terima kasih kerana sudi singgah di blog ini dan meninggalkan komen anda.

KM7 rasa...bagus juga ada widget ini dalam blog masing-masing.Selain kita menghargai pemberi komen..kita juga dapat mengenali siapa yang rajin memberi komen dalam blog kita tu.Kalau ada kelapangan...bolehlah keluar makan-makan ker.hehe...yer ker?

KM7 cuba juga meluangkan masa untuk meninggalkan komen dalam beberapa blog.Cuma ada beberapa blog yang mana sukar untuk kita meninggalkan komen.Banyak sangat langkah yang perlu diikuti sebelum komen kita dapat dipaparkan.Hal inilah yang mematahkan semangat untuk menulis komen.Seolah-olah blog tersebut tak mesra komen.

Ok...Apapun..Terima kasih sekali lagi...Jangan lupa....datang lagi dan komen lagi.Komen anda amat dihargai.

9 comments:

  1. wah.... cik tikah blom ada dlm senarai. kena slalu komen ni. hihi.. :p

    ReplyDelete
  2. ranking no. 3 takda hadiah ke?boleh tuju lagu?...hehe

    ReplyDelete
  3. eh, ada jugak rupanya
    ingat lagi, first time datang blog ni time ada peraduan sambung cerita tiba-tiba......

    dah hampir setaun rupanya

    ReplyDelete
  4. cik tikah...terima kasih..dtglah selalu beri komen.hehe

    Khairil...nak tuju lagu..boleh2..lagu Negaraku ada ni.

    Penaberkala...cepatkan masa..dah nak setahun..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.