Sunday, October 23, 2011

Cerita Pintu Rumah

Pintu rumah siapa ni?
Jom bercerita pasal pintu rumah.
Itu bukan pintu rumah KM7....tapi
pintu rumah seorang kenalan KM7 juga.
Cantik tak?Harganya pun boleh tahan juga rasanya.
Lupa pula berapa harganya tu.
Yang pasti ribu-ribu ringgit juga la.

Ada orang kata pintu utama rumah
elok yang besar saiznya...baru nampak gagah dan hebat rumah tu.
Betul ker?

Kalau bajet banyak tak kisahlah kan.
Nanti boleh pilih design yang cantik-cantik.
KM7 ada la juga tengok-tengok pintu
kat kedai-kedai yang menjual pintu rumah ni.
Macam-macam design ada.

Harganya dari ratusan ringgit hinggalah ribuan ringgit.
Bestnya kalau ada duit banyak kan....bolehlah beli pintu mahal.
Pintu rumah KM7?...hmmmm biasa-biasa saja.
Belum beli lagi ni....
tengah fikir nak beli yang macamana.....

5 comments:

sis92 said...

dalam hidup ini haruslah bersederhana :)

Mrs.Yie said...

apa yg di banggakan sangat dengan pintu rumah?yg paling penting adalah 'isi' rumah tu mcm mana..hehehe

KM7 said...

Mrs.Yie...betul-betul-betul (baca macam upin n Ipin)hehe

ahsfantasy24 said...

Entah bile nk smpai
kat umah ckgu.. huhu

Terbaru:
1. Berterusan Kau Tanya, Lagi dan Lagi.
2. Sembunyi Kata Saat Kau Terluka.

izfanora said...

kecantikan pintu tak penting sangat pun, yang penting kukuh tak kukuh nak jaga isi di sebalik pintu tue.. :)