Monday, December 19, 2011

031: Setelah 3 bulan...Inilah hasilnya


 Lama tak buat entri pasal rumah baru KM7 ni.
Jadi kali ni KM7 paparkan rupa bentuk rumah setelah 3 bulan 
dalam proses pembinaan.


Kerja-kerja menyiapkan bahagian bumbung rumah
sedang giat dijalankan.



Tengok tu,aktiviti panjat-memanjat bumbung rumah.
Nampak biasa saja pekerja tu duduk di bumbung rumah.




 Boleh teka nak buat apa di sini?
Nampak ringkas jer tu kan...sebenarnya kat depan ni
adalah tangga kedua.
Tunggu...apabila siap nanti KM7 akan paparkan.



OK...itu saja laporan rumah KM7 setakat ini.
Jumpa lagi dalam entri berikutnya nanti.

13 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Aduiii tak sabar tengok bila dah siap nanti.... Lagi2 cuaca sekarang ni tak menentu, pasti mengganggu perjalanan penyiapan rumah tersebut... :)

KM7 said...

Chilabaey...betul tu..kat Kota Bharu sekarang,hujan dah mula turun balik.hmm terganggu sikitlah kerja-kerja tu.

ahsfantasy24 said...

Cepatnya siap cikgu,
hehe kat mana ni??

KM7 said...

ahsfantasy24...kat kampung saya..(buat masa ni lokasinya biarlah rahsia..hehe)siap nanti saya bagi tau.

Hanif Idrus said...

tak sabar nak tengok bila siap ....

whitecappuccino said...

dah banyak progres ni...mesti tak sabar2 tunggu siap . :)

Scarlett O'Hara said...

sangat seronok bila ada rumah sendiri kan?

yusuflaili(Goku) said...

salam;
rumah awak ni tepi pantai ke?.

KM7 said...

memanglah tak sabar nak duduk rmh sendiri..
yusuflaili...rmh saya dlm kampung jer.

kiz said...

aku ikuti perkembangan rumah ni dari awal ni..tak sabar tunggu hasilnya..

seposeng karat said...

besar juga umah KM7 :)

thomas said...

melawat tapak projek.

miss butane said...

wah,besar nye umah cikgu. boley la sy g jln2 umah ckg skit lg..hehee.=)