Sunday, December 4, 2011

Apa kaitan KFC,MFC,KBMC dan Hainan Chicken Rice?


Mesti tahu kat mana ni kan...KFC la..
Anak-anak KM7 suka pergi KFC ni.... bukan untuk makan ayam
tapi untuk bermain permainan yang disediakan seperti gelungsur dan lain-lain.
Hmmm..nampak gayanya..bapanya lah yang tukang makan.


Ini pula.... MFC.Maksud MFC tu...KM7 tak tahulah pula.
Baru jer buka kat bandar Kota Bharu ni.
Kat sini ada pizza dan ayam goreng.
KM7 rasa...ayamnya boleh tahanlah juga.Lain sedikit daripada kedai-kedai ayam yang lain.
Mungkin rempah-ratus yang digunakan sedikit berbeza.
Pizzanya pun sedaplah juga.



Ishh tadi pasal makan...tetiba jer muncul KBMC.
Sebenarnya KBMC tu Kota Bharu Medical Centre.
Tempat isteri KM7 buat pemeriksaan kandungan.
Anak ketiga bakal dilahirkan tak lama lagi.


Berbalik semula pasal makan.
Ini satu lagi kedai makan yang baru di bandar Kota Bharu ni.
ML Hainan Chicken Rice.
Harga berpatutan..sepinggan RM 4.90 termasuk air
Bestnya ada WiFi percuma...boleh berinternet sambil makan.


Tengoklah sebahagian suasana dalam kedai.Ramai juga pengunjung ni.


Jadi apa kaitan semua ni?entahlah...
Jom layan makan.....

9 comments:

myblog said...

susah nak jawab ni...
dari bloglist Hanif

Hanif bin Idrus Blog

whitecappuccino said...

hainan chicken rice tu area mana kat KB?

KM7 said...

WC..letaknya belakang The Store.Kedai di hujung bangunan sebelah kedai kain kot..

whitecappuccino said...

ohh..ok.tq.

LydSunshine said...

Mcm2 dah FC ada. RFC la. MFC la. KFCM pun ada.

khairul said...

lama x bwk anak2 p mkn KFC ni

dwaty said...

1ST time dengar MFC...

yusuflaili(Goku) said...

salam;
sebenarnya sama jenis perniagaan tu..cuma kompeni je lain Mfc pulak sama ngan KFC dan hainan chicken rice sama dengan singapore chiken rice adik beradik dengan gerai nasi ayam.....

KM7 said...

terima kasih semua...atas berkongsi info di sini.