Tuesday, December 6, 2011

030:Kerja-kerja memasang kayu bumbung rumah

Dah lama tak buat entri pasal rumah.
Maklumlah...hujan dan banjir beberapa minggu lepas
menyebabkan kerja-kerja pembinaan sedikit tergendala.
Sekarang,cuaca dah OK,maka kerja diteruskan semula.

Dalam minggu ini kerja-kerja memasang kayu untuk bumbung
sedang giat dijalankan.
Bukan senang nak pasang kayu bumbung tu..
kena angkat kayu dan memasangnya dalam kedudukan yang tinggi macam tu.

 Pandangan bahagian depan rumah

 Dari sudut pandangan sisi.

Tengok dari jauh.Hmm dah nampak bentuk sebuah rumah.

9 comments:

yusuflaili(Goku) said...

salam;
rumah ni tak masuk air ke masa banjir tu?..

KM7 said...

yusuflaili... alhamdulillah tak masuk air.

nizam said...

Dari structure nampak menarik, mesti bila siap lagi menarik, lie kat mana projek ni.

Khuzrin Kamarudin said...

Wah... rumah baru.. hahaha

KM7 said...

nizam..terima kasih.Projek kat kampung jer..area kota bharu ni juga

ChiLaBaey's Spot said...

Sediakan atap sebelum hujan... Hehehehe... :)

krole said...

pergh!!!cantek2...tak sabar nak tngok bila da siap~

Kamsiah said...

saya suka rumah yg ada beberapa anak tangga...tp dah tak ramai yg buat mcm tu ,kan...

cikpinky said...

oh...tuan rumah org KB ke.hehe