Tuesday, December 13, 2011

Happy Birthday Ardini Widad

Ini adalah entri tertunda.
Sibuk dengan urusan menyambut kelahiran baby baru,
baru sekarang KM7 buat entri ni.
Sambutan hari jadi anak kedua KM7 telah diadakan pada 8/12/11 yang lalu,
Itupun tertunda juga...sebab hari jadinya yang sebenar adalah pada 7/12
Tak apalah kan...janji tetap disambut.

Selamat Hari Jadi yang ke 3 Ardini
Hari jadi kali ni buat kat kampung jer.
Lokasinya pun di luar rumah,tengok tu..di bawah pokok manggis lagi!
Majlis ringkas ni untuk keluarga terdekat sahaja.

 Ardini bersama abangnya(sebelah kiri dalam gambar) dan sepupu-sepupunya

 Sebelum potong kek,kena tiup dulu.Jom tiup ramai-ramai.

Sekarang acara makan.
Menu kali ni simple saja,Ayam dan udang bakar 
serta beberapa makanan ringan kanak-kanak.
Malam tu isteri KM7 mengadu sesekali ada rasa sakit perut,
dan keesokan paginya dia telah bersalin.Hmmm nasib baik sempat sambut birthday ni.
Tahun depan..Ardini bolehlah sambut birthday bersama adiknya yang lahir pada 9/12/11

5 comments:

Dalila Hamid said...

hepey belated besday utk adik ardini... semoga menjadi anak yang berguna dan berjasa kepada ibu bapa

Hanif Idrus Blog said...

meriah sambut harijadi..siap dengan topeng...hahaha.
happy besday...adik ardini

Khairil said...

selamat harijadi utk si comel adik ardini...sebiji mcm muka ayahnya...

yuka said...

happy birthday ardini..semoga membesar menjadi anak yg solehah

Inani said...

wahhh...hepinyer cikgu..besday anak cikgu dekat2.. ^^..nanti boleh sambut sesama..

selamat hari lahir ardini..^^