Sunday, February 26, 2012

040: Giliran bahagian belakang pula!

 Kali ni giliran bahagian belakang rumah pula
ditampal plaster.
Tengok abang tu...begitu tekun bekerja,
tak perasan diambil gambarnya.

Bukan senang nak siapkan kerja-kerja tu.
Siap kena panjat-panjat,
kemudian kena dongak-dongak kepala pula.

 Tengoklah hasilnya....dah nak siap!

 Yang ni masa belum kering lagi

Ada orang kata panjangnya rumah KM7 ni.
Nampak macam dua buah rumah berkembar jer.
Betul ker?Hehe...

4 comments:

aimaniman said...

akak berangan2 nak rumah kat tanah yg luas bukan rumah teres x da tanah macam yg aakk dok sekarang, bila la ada rezeki dr langit nie?

FiZ said...

ha'a.agk pjg...

KM7 said...

aimaniman...sabar...suatu hari nanti pasti akan tercapai juga impian tu.

whitecappuccino said...

memang panjang ni..