Wednesday, March 21, 2012

Barang diorder dahpun sampai!

KM7 order apa pula ni? Barang untuk rumah baru ker?
Taklah....cuba teka apa dalam kotak-kotak tu?
Cepat betul order barang tu...tak sampai seminggu dahpun sampai
kat depan pintu rumah lagi!
Ordernya pun pakai klik2 depan komputer jer.
Senang kan nak membeli-belah sekarang.

 Haaa kat atas tu syarikat yang membuat penghantaran
terus dari Petaling Jaya ke Kota Bharu...terus ke rumah KM7 ni.

 Tak perlu berteka-teki lagi...
Dalam kotak ada kotak...itulah kotaknya.
Dalam kotak oren kat atas tu mengandungi
2 botol minuman jus Vemma.
Gelasnya pun cantik juga tu.

Nampak tak botol-botol jus Vemma tu?
Hmmm KM7 dah rasa... sedap juga tau!
Jus ni banyak khasiatnya antaranya untuk mencegah cirit-birit,diabetes,ulser,lenguh sendi dan banyak lagi.
Biarpun KM7 tak kena penyakit tu lagi,tapi minum juga jus ni untuk kesihatan.
KM7 dah cuba...anda bila lagi?
Untuk maklumat lanjut...daftar dulu DI SINI.

2 comments:

Hanif Idrus said...

Boleh cuba ni.. Thanks

izfanora said...

lama tak dtg menjenguk ke sini.. wah, elok tue.. mencegah lebih baik dr merawat..