Sunday, May 6, 2012

Pergi Cameron Highlands rupanya...

 Salam semua..Jumpa lagi.Hmmm baru sempat update entri.
Masih ingat lagi dengan ENTRI INI?
Haa...inilah jawapannya..
Sebenarnya KM7 dan keluarga ke Cameron Highlands sekejap.
Dari 4 hingga 5 Mei 2012.

 Kat sinilah kami menginap.
Hotel Rainbow.
Harga bilik RM 170 semalaman.
Kiranya ini adalah kali kedua kami menginap di sana.
Lokasinya  strategik kat Berinchang ni.

 Tempoh lawatan yang singkat,
maka tak banyaklah tempat yang dikunjungi.
Ladang strawberry...acara wajiblah kalau ke sana.

 Ladang sayur pun kami kunjungi juga.
Tapi tak beli sayur pun...maklumlah jenis tak makan sayur.hahah..

 Masih di kebun strawberry
Gambar ni dirakam oleh anak sulung KM7...Imdad

 Kalau datang sini mesti nak makan
aiskrim,muffin dan waffle strawberry.
Yang lucunya...ada juga yang nak makan maggi.
Tapi sayangnya maggi tu tak dicampur strawberry.

 Yang ni masa nak balik dah...
singgah makan lagi...

Acara terakhir....membeli-belah.
Kitorang beli limau dan jagung jer.
strawberry tak belipun...
Sekian,jumpa lagi.

6 comments:

sonata anak kancil said...

assalamulaikum-- bestnya ke CH...ada juga angan2 nak ke CH lagi - tapi masa tak ada...!

kak mah said...

Oooo...bercuti rupanya.

Hansyirah Takezur said...

maggie strawberry?

uuhh.. mcm tak sedap je. hehe.

nak cenderamata ckgu. ^^

Hanif Idrus said...

Bestnya..jalan-jalan...

Support me by Daily vote me for blogger of the year

Ryu on ahsfantasy24.com said...

hehe..
time tunnel and big red strwbery farm
memang best utk lepak2.. ^^

Ryu on ahsfantasy24.com said...

hehe..
time tunnel and big red strwbery farm
memang best utk lepak2.. ^^