Friday, June 22, 2012

Sukantara 2012 @Smkam:Bahagian 1

Sukantara 2012 berlangsung lagi.Kali ini telah diadakan pada tarikh 20 dan 21 Jun.Sebanyak empat acara dipertandingkan iaitu larian 100 meter,merejam lembing,melontar peluru,dan lompat jauh.Seperti biasa,empat rumah sukan mengambil bahagian iaitu Maliki,Hanafi,Hambali dan Shafei.Saksikan gambar-gambar yang sempat dirakam sempena sukantara 2012 ini.

 PK KO sedang memberikan taklimat sebelum acara bermula

 Tengok ni...lompat biar sampai ukuran ni yer!

 Malu eeehh...nak lompat...ramai penonton tu...

 Nak berlari pun kena ada gaya juga tau!

 Apalah yang direnungkan tu...cepatlah rejam lembing tu...

 Siapa masuk dalam bulatan ni ditolak markah...hahaha...betul ker tu ustaz Din?

 Rehat sekejap selepas penat berlari.Takde air ker..dahaga ni..

 Penonton dan penyokong sukarela...sanggup berpanas demi pasukan tercinta

 Aksi semasa menunggu giliran untuk melontar peluru.
Maklumlah sebiji jer peluru untuk dilontar

 Sebahagian daripada warga kerja bawah payung..hehe...
Nantikan beberapa keping lagi gambar dalam 
bahagian kedua nanti.

No comments: