Thursday, July 19, 2012

Pelajar 4IR buat projek apa ni?

Ramainya dalam gambar ni...buat apa tu?
Macam-macamlah budak sekolah ni kan.
Kat dalam gambar tu budak-budak form 4IR
dan 2 orang cikgi mereka.
Ceritanya begini......

Laaa...ada acara makan-makan rupanya.
Budak-budak ni buat eksperimen pasal makanan.
Siap memasak...maka cikgu-cikgunyalah jadi juri.
No problem...dapat makan free ni kita bagi A... lah yer.

Ada kek pula tu...
Siapa sambut hari jadi ni?
Saya ker?hehe...belum lagi...
Jawapannya.....
V
V
V
V
V
V

 oooo....rupa-rupanya kek sempena nak sambut puasa.
Jadi mereka buat jamuan makan-makan ni
sebab hujung minggu ni dah nak puasa...
hmmm...
Selamat berpuasa buat semua!

No comments: