expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, September 20, 2012

056: Kabinet dapur rumah baru


Jom ke dapur....kabinet dapur sedang dalam proses pemasangan
Kerja-kerja pemasangan ni mengambil masa dua hari.
Rekabentuk,warna dan material kabinet ni mengikut citarasa isteri saya.
Maklumlah...dia sponsor semua ni...hehe...




 Kabinet dapur kami menggunakan cermin 3G
warna?...biarlah rahsia dulu.



Yang ni pun sebahagian lagi kabinet dapur,
khusus untuk peti ais,microwave dan oven.
lepas ni macam-macam lah menu masakan isteri saya.hehe...
Nak tahu pasal harga?hmm..RM10k jer.
Ok...siap nanti kita tayang gambarnya!


11 comments:

gnesop said...

wah.. x sabar tgk hasil dapur 10k :)

kakrose said...

bertambah lazat masakan suri KMZ di dapor baru..

Nur Khairul Azizi said...

Assalamualaikum...

bertambah seri la dapur lepas ni...makin bertambah-tambah asap...ahaks :-)

Wah hebat ni guna domain sendiri...tak nak ke guna email dri domain sendiri?

Dijemput untuk join segmen MYideakini....

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

jaakechik said...

kalo dah siap mesti comeyy umah ni nanti kan?

blog-tips-kurus said...

bestnya banyak modal.. :)

Kak Mahh said...

Mewahnya....mesti cantik..

nazayiena said...

x sabar nak tgk kabinet dapur tu bila dah siap.

bicara mak dara said...

wahhhhhhhhhhh cantikkkkkk

THE AUTHOR said...

Mesti cantik nanti!!

KM7 said...

terima kasih semua...

Unknown said...

cikgu nanti kabor lar brapo oncost sebutir umah nea..nop sipe duit awal2 nop wat umah nnti..:)