expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, September 27, 2012

058: Kabinet dapur dah siap

 Secara rasminya kabinet dapur rumah baru kami dah siap.
Nampak biru jer tu..hehe..
Maka bolehlah dimulakan aktiviti masak-memasak.
Tak tahulah nak masak apa...

 Ini pun sebahagian lagi kabinet di dapur,
untuk ruang oven,microvawe dan peti ais.
Bukan main besar lagi ruang peti ais tu...
Tak tahulah ada bajet ker tidak nak beli peti ais baru!

lagi gambar.....


 Suasana di dapur.
Belum apa-apa, dah jadi tempat bermain anak-anak
dalam ruang peti ais.
Jangan main dalam peti ais sudahlah yer.

 Satu lagi sudut pandangan kabinet dapur kami.
amacam...cantik tak?

 Mentang-mentanglah guna cermin 3G,
maka nampaklah imej kat pintu kabinet tu.

Tersenyum jer Sadiq dapat bangun
dan berdiri depan pintu kabinet tu.
Kos untu kabinet ni.biarlah rahsia.

14 comments:

  1. lawonya dapur, mau nya nak duk dapur je, masak masak macam masterchef

    ReplyDelete
  2. ya la aima, lawa dan besar. Bestnya kalau ada dapur gini.

    ReplyDelete
  3. Cantiknya kabinet dapur tu,dan ruang dapur pun luas,kak Nurul menyesal pun ada buat dapur kecik sgt......

    ReplyDelete
  4. wahhh
    beshnya dapur besar cam gitu.....
    cheqna nak suh incik asben wat cam ni jugak r =)

    ReplyDelete
  5. Lain dari yg lain....cantik...menawan.....kreatif tuan rumah ya....kos tentu mahal kan?..saya tahu......

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaa.. besarnye dapo.. cantiknya kabinet.. hihi.. dapur saya comel jer..

    ReplyDelete
  7. wah.. bukan sahaja lawa besor selesa pulak tu..
    untung wife selesa masak :)

    ReplyDelete
  8. seronok ye bro dpt rumah baru..tahniah

    ReplyDelete
  9. bestnye.. nnt dah siap dh blh duduk rumah bru dh..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.