Sunday, September 9, 2012

Bekwah Aidilfitri 2012 @ smkam

  Satu majlis sambutan Aidilfitri telah diadakan di tempat saya bertugas.
Majlis ini dinamakan Bekwah Aidilfitri.
Kalau di Kelantan ni kenduri lebih dikenali sebagai bekwah.
Jadi dalam entri ini saya akan paparkan
gambar-gambar kenangan,khususnya bersama pelajar.

Bersama pelajar tingkatan 5IT 2012
Disebabkan blog KM7 ini adalah blog peribadi saya,
 maka gambar-gambar dalam entri ini tidak menggambarkan
perjalanan keseluruhan majlis tadi.
Jadi kepada mana-mana pihak yang tidak dimasukkan gambar mereka
dalam blog ini,harap maaf.
Mungkin di kesempatan lain...akan dipaparkan..
Jom saksikan......

Sebahagian daripada pelajar 5IH...Saya mengajar mereka semasa 4IH dulu

Sebahagian daripada pelajar 5IS...calon-calon 11A SPM 2012

Yang ni pula pelajar 4 IH 2012

Macam kenal jer sampul raya dalam poket baju pelajar tu.Hehe...

Sambut raya pun masih study...musim trial SPM sekarang

Bersama Abe Soh,Sir Shamsol dan Khairol

Sibuk ustaz Hamzah menceduk gulai

Kenangan semasa bekwah tahun ni

GKB dan ustaz Haris

Sebelum makan...mari bergambar dulu

AJK persiapan tempat sempat bergambar dengan kerepek raya

Eh..ni YB mana pula ni?Muaz dan Shafiq

Satu kebetulan...tak sangka ramai juga yang sedondon dengan saya

Raya terakhir pelajar tingkatan 5 di SMKAM

Bergambar di atas tangga di dewan sekolah

Yang ni pun pelajar tingkatan 5

Pelajar tingkatan 5 juga
 
Istimewa...saya,isteri dan pelajar tingkatan 5IS

 Sekian..selamat hari raya
Maaf zahir batin.

6 comments:

Nuraishah A.Ghani said...

Sukenya cikgu..., rindu kat sekolah.....

whitecappuccino said...

meriah bekwoh ni..

Hanif Idrus said...

Hensem.....kekeke.
Bergaya...

Arjuna Silvera said...

meriah and menarik nampaknya

Azriff Aziz said...

cikgu ngajar skoloh mano? hehehe kot2 kenal. hehee

Nazayiena said...

Seronoknya pelajar2 dpt beraya dgn guru2....