Saturday, October 13, 2012

063: Beli lampu lagi?

 Selagi tak cukup...selagi tu lah kena jelajah kedai lampu.
Tambah pula banyak yang cantik..rambang mata dibuatnya

 Beberapa buah kedai lampu yang kami kunjungi,
Ada yang berkenan di hati.
Itupun kena tengok poket la...kot-kot poket kosong.hehe..


 2 kali peace tu..Senyum pulak dah.....
adalah tu lampu yang berkenan.

Yang ni nampak berkenan.
Harganya RM 750.00 selepas diskaun.
Hmmm....perlukah kami membelinya?

4 comments:

Hanif Idrus said...

Beli jgn tak beli...huhuh

Cheqna said...

Selagi tak siap and duduk kat rumah tu selagi tu lah kot nak menambah..hehe..

But selagi berbelanja dengan hemah apa salahnya asal senang di hati bila tengok hasilnya :-)

KM7 said...

Betul..betul...betul...hehe

caliph shuriken said...

lawa lampu pic last tu.. rasa mcm dok dalam taman cahaya ^^