Wednesday, October 31, 2012

Hasil ternakan di rumah sewa kami


Ada ker yang rasa geli tengok makhluk kat atas tu?

hmm... itulah hasil ternakan kat rumah sewa kami.

Terjumpa dalam salah satu almari kat dapur,

semasa kami sedang mengemas barang untuk dibawa ke rumah baru.

Bayangkan kalau semua anak tikus tu dah besar,

bertambah meriahlah kat rumah sewa kami ni.hehe...

Penyelesaiannya,kesemua anak tikus tu telah

menjadi makanan istimewa kucing-kucing yang sentiasa

menunggu makanan kat dapur.... belakang rumah sewa kami ni.

9 comments:

Hnahdy said...

aak tikus.. lambat lagi ni nak tunggu besar. kucing duk jeling2 dah tu..hehe

~ cik matahari ~ said...

wekk nak muntah tengok.. hehe yuckss xleh laa~

Sop Nama Saya said...

kenduri besar kucing yer... hehehe
tikus ada selalu kalau rumah lama..
cam susah nak hilangkan... hehhehe

Hansyirah Takezur said...

wow... comelnyaaaa...
bela la cikgu lain kali.
saintis nak tu.. hehe

izfanora said...

pening kepala tgk.. huhu..

jaakechik said...

aiyarrkk1 geli gak laa..nasib baik bkn tgh duk makan... jaa bw, sambil makan cekediss ni...heeee

Alams Legacy said...

pengsan jap tgk tikus

MaMa Rey said...

errkkk..gelinyeerrr.tapi kucing tak geli..kucing tengo pasti berliur

MarliaMarble said...

Datang follow sini..! erkk,,tikus ke tu...O_o