Monday, December 24, 2012

Banjir dah tiba


Bangun pagi tadi,tengok luar rumah....waaa....dah banyak air bertakung.Sebenarnya itu bukan air sungai,tapi air hujan yang turun tak berhenti ni.Memang sah..banjir dah tiba.Kalau sebelum ni air hujan dari rumah saya ni mengalir ke tanah kosong sebelah rumah ni,tapi hari ni tanah rendah kat sebelah ni pun sudah dipenuhi air hujan.

Kat luar pagar sana pun dah penuh air.Macamana nak keluar ni?Terperangkap ler kami kat sini.hehe...Biasanya tak lama,tapi kalau hujan tak berhenti air tu mesti terus bertakung.

Banjir oh banjir...ada orang suka main air.

4 comments:

miz ruha said...

rumah sy pun ada air... hujan lebat semalam...

izfanora said...

jauhnya pagar dr rumah.. buat kenduri best ni.. luas..

hujan rahmat.. xlama lg, berhenti r..

jaakechik said...

aikk macam kenal jer sekolah kat depan tuh... yg baru buat tu dop? :)

krole said...

sabar yew KM7, insyallah ok tu hihihi...selamat tahun baru yew