Monday, December 24, 2012

Langsir rumah ke ni?


Hujan-hujan ni kan...masalah betul dengan pakaian yang dibasuh...nak sidai kat mana supaya cepat kering.Masalah tu dapat diselesaikan dengan adanya gril tingkap rumah yang sedemikian rupa..hehe...mesra kain untuk disidai.

Kebetulan langsir di ruang tamu ni belum siap,maka bolehlah gantung kain-kain seperti selimut tu,kemudian pasang kipas supaya cepat kering.Kalau ada tetamu datang masa ni alahai malunya.Nampak sangat macam guna selimut sebagai langsir.hehe..

Fenomena kain bergantungan dalam rumah musim banjir ni biasa la kan.Apatah lagi bagi mereka yang mempunyai anak yang ramai.Takpe la kan...bukan selalu banjir pun,setahun sekali jer.

5 comments:

Hnahdy said...

jemur kain rupanya.. biasalah time2 hujan ni

izfanora said...

normal r tue.. nasib nk jugak basuh baju. dr biar je dalam baldi.. hihi..

jaakechik said...

sama la jaa pun kat rumah penuh kain baju duk gantung...hihi... loni payah betul nk kering..

p/s : bloglist hilang masa jaa tukar ke domain baru...

krole said...

huhuhu kta serupa bro~skngni musim ujan kan..so bla jmur tak kering komfirm bat langsir kat ruang tamu hihihi~

Eca Dwinky Asha said...

rumah eca,,,banjir x banjir..terpaksa jmur mcm tu la...adatlah ruma flat je.ahhaha