Thursday, December 6, 2012

Dapat masuk istana negeri Kubang Kerian


 Dapat jugalah kami rakyat jelata ni
masuk ke dalam istana negeri di Kubang Kerian ni.




 Bukan saja-saja masuk tau!
tapi kami pergi ke ekspo MAIK yang berlangsung
di sana dari 1 Nov hingga 6 Dis 2012.
Kira hari ni hari akhir yer....



Suasana di anjung istana.
Kat dalam dewan tu tak boleh ambil gambar tau.
antara tarikan ekspo ini ialah replika rumah nabi Muhammad SAW.



Ardini tak lepaskan peluang
Ambil gambar kat istana negeri Kubang Kerian.


7 comments:

sukiman said...

saya tak pernah masuk mana-mana istana...

best kan...

Hnahdy said...

pernah tengok halaman ja. masuk xpernah.hehe

penaberkala said...

sempat jugak masuk hari tuh
ok la, dapat jugak peluang utk rakyat Kelantan masuk

Yunus Badawi said...

dah last day ke? Tak dapatlah kami nak masuk istana tu .... huhu

miz ruha said...

cantik istana... :)

Eca Dwinky Asha said...

wahh bestnya :)

Kak Mahh said...

Alaaaa...tak sempat nak tengok istana.