Wednesday, December 5, 2012

074: Rumah Impian...kini kenyataan

Alhamdulillah....
akhirnya rumah impian kami telah menjadi kenyataan.
Inilah rupa bentuk kediaman kami,
ekslusif hanya di blog Kembara Minda 7 ini sahaja.
Terima kasih kepada semua yang mengikuti proses pembinaan
rumah ini sejak awal lagi melalui blog KM7 ini.
Sokongan moral dan doa kalian,akhirnya siap juga rumah kami
yang mengambil masa 14 bulan untuk disiapkan.
Semoga rumah yang dibina memberi keselesaan buat keluarga,
dan yang lebih penting lagi mendapat keberkatanNya.


13 comments:

whitecappuccino said...

cantik rumah cikgu...rasa baru je kwsan pokok2 dibersihkan tiba2 dah siap pun...

Mon MonaLea said...

cantik rumah. kawasan luas pulak tu.

Sop Nama Saya said...

tahniah.. istana sgt indah,,
kat KL x mampu nak beli rumah cam tu... rumah x der tanah jer lah... :)

Yunus Badawi said...

Alhamdulillah dah siap rumah cikgu. Cantik dan luas termasuk lamannya.

Azie Azman said...

cantiknya rumahhh..luas and sangat besar :)

Fyna Ahmad said...

alhamdulillah...siap sudah. cantik!!

ChiLaBaey's Spot said...

Tahniah tuan KM.... Rumah impian menjadi kenyataan di depan mata dah... Tingkatkan keselamatan dan bolehlah singgah ke sana nanti... Hehehehe... :)

KM7 said...

terima kasih semua...kalau datang ke KB bolehlah singgah sini.

Kak Mahh said...

tahniah...cantik

Eca Dwinky Asha said...

wahhhhhhhhhhhh...lawa rumah.

sukiman said...

besarnya...cantik sangat.saya suka tiang yang simple tersebut, warna pun suka...

Belalang hijau Perisik said...

tahniah bro...cantik betul, sejuk mata memandang :)

Nazayiena Ayiena said...

Tahniah,dah siap sepenuhnya rumah KM7,cantik design rumah nie.