Sunday, December 2, 2012

Selamat tinggal rumah lama


Buat kali terakhir...bergambar depan rumah sewa.
Kira macam sedih juga lah kan..maklumlah 7 tahun kami menyewa kat sini.
Macam-macam kenangan dilalui di sini...

 Sebahagian daripada perabot yang dimusnahkan.
Tak  mahu dibawa ke rumah baru atas sebab-sebab tertentu.
Yang ni pun kena angkut keluar juga.



Sempat lagi anak-anak sign autograph kat dinding.hehe.
Tanda ni dah lama...masa Imdad mula-mula pandai menulis dulu.
Oklah...nak mengemas kat rumah baru ni pula..hehe..

3 comments:

miz ruha said...

tinggallah rumah lama...

Daddy Zuki said...

selamat menjalani kehidupan baru di banglo idaman!

Cheqna said...

Selamat berpindah ke kediaman baru..semoga peroleh lebih kedamaian dan keberkatan dalam kehidupan.