Saturday, December 1, 2012

073: Kami dah pindah!


 yer..kami baru pindah ke rumah baru.
Gambar kat atas ni kerja-kerja pemunggahan barang dari rumah sewa.
Tak banyak pun barang..satu kontena saja.
Memang nak beli perabot baru...tapi yang lama mesti dibawa keluar juga kan!




Dah sampai pun....
Barang-barang tadi dah dipunggah masuk rumah baru kami.
satu bilik dijadikan stor sementara..hehe..
Tak tahulah bila acara kemas-mengemas ni akan selesai
ada sesiapa nak tolong?


7 comments:

orang muo said...

Tahniah bro... akhirnya dpt duduk rumah baru yg diimpikan selama ini

Daddy Zuki said...

bila nak buat kenduri naik umah baru tu? jemputlah kawe di TM ni...tq.

izfanora said...

sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. :)

whitecappuccino said...

selamat berumah baru..

-meeSUPERGIRL- said...

pindoh mano tuuu ? :)

miz ruha said...

tahniah sebab dah masuk rumah baru... ^_^

sukiman said...

tahniah kerana pindah rumah baru, tentu seronok.