Saturday, December 1, 2012

073: Kami dah pindah!


 yer..kami baru pindah ke rumah baru.
Gambar kat atas ni kerja-kerja pemunggahan barang dari rumah sewa.
Tak banyak pun barang..satu kontena saja.
Memang nak beli perabot baru...tapi yang lama mesti dibawa keluar juga kan!




Dah sampai pun....
Barang-barang tadi dah dipunggah masuk rumah baru kami.
satu bilik dijadikan stor sementara..hehe..
Tak tahulah bila acara kemas-mengemas ni akan selesai
ada sesiapa nak tolong?


7 comments:

orangmuo said...

Tahniah bro... akhirnya dpt duduk rumah baru yg diimpikan selama ini

Abam Kie said...

bila nak buat kenduri naik umah baru tu? jemputlah kawe di TM ni...tq.

ieza ashaari said...

sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. :)

whitecappuccino said...

selamat berumah baru..

-meeSUPERGIRL- said...

pindoh mano tuuu ? :)

Unknown said...

tahniah sebab dah masuk rumah baru... ^_^

Jankaulu said...

tahniah kerana pindah rumah baru, tentu seronok.