expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, December 1, 2012

073: Kami dah pindah!


 yer..kami baru pindah ke rumah baru.
Gambar kat atas ni kerja-kerja pemunggahan barang dari rumah sewa.
Tak banyak pun barang..satu kontena saja.
Memang nak beli perabot baru...tapi yang lama mesti dibawa keluar juga kan!




Dah sampai pun....
Barang-barang tadi dah dipunggah masuk rumah baru kami.
satu bilik dijadikan stor sementara..hehe..
Tak tahulah bila acara kemas-mengemas ni akan selesai
ada sesiapa nak tolong?


7 comments:

  1. Tahniah bro... akhirnya dpt duduk rumah baru yg diimpikan selama ini

    ReplyDelete
  2. bila nak buat kenduri naik umah baru tu? jemputlah kawe di TM ni...tq.

    ReplyDelete
  3. sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. :)

    ReplyDelete
  4. tahniah sebab dah masuk rumah baru... ^_^

    ReplyDelete
  5. tahniah kerana pindah rumah baru, tentu seronok.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.