Thursday, December 20, 2012

Header baru blog KM7


Kepada semua pengunjung

blog KM7 ni...harap jangan terkejutlah yer.

Sejak berblog beberapa tahun lepas,inilah kali pertama

saya menukar header baru.

Yer lah...sempena masuk rumah baru ni,header pun baru.hehe..

Lagipun tak lama lagi nak sambut tahun baru pula.

Sayang juga kat header lama tu....

tapi header baru ni saya buat simple jer,tak mahu berserabut.

Kepada semua..terima kasih kerana sudi menjenguk blog KM7

yang tak seberapa ni.

p/s:Mungkin lepas ni ada beberapa lagi perubahan dalam blog.

7 comments:

ahsfantasy24 said...

samalah cikgu, saya pun guna header baru,
hehehe jom blogwalking :D

Daddy Zuki said...

salam. camner buat header tu? tolong ajarkan sy? Buleh ko? TQ.

miz ruha said...

purple...menarik... ^_^

whitecappuccino said...

simple tetap menarik

krole said...

semakin menarik~simple n mantap!!!

ahsfantasy24 said...

ni lagi kemah cikgu..
hehe minat ungu eh.. :)

Terbaru: Segmen Tingkatkan Follower,!

Cheqna said...

Semoga ada semangat baru yang mengembirakan.