Monday, January 7, 2013

Jom makan pizza buatan sendiri


Dah makan ke belum?Kalau belum,jom makan pizza.Pizza kat tas tu hasil kerja tangan isteri saya.hehe..Dah lama mengidam nak makan pizza buatan sendiri,baru kini menjadi.Anak-anak memang suka makan pizza ni.

Banyak juga bahan yang diperlukan untuk menyediakan pizza ni.Tapi apabila dah dibeli semua bahan tu,senang ler nak makan pizza bila-bila masa jer.Nasib baik bahan-bahan yang diperlukan tu mudah didapati.

Pizza kat atas tu kecil jer....sebagai permulaan atau percubaan.Nampaknya menjadi,jadi lepas ni bolehlah dibeli saiz yang lebih besar.Ok.....selamat menjamu selera.

4 comments:

jaakechik said...

sedapppnya..terliur pulok pepagi hari nih...hihi...

Fyna Ahmad said...

fyna pun selalu buat sendiri. guna roti arab + bahan2 lain. senang dan puas ati kan kalau buat sendiri.

Sop Nama Saya said...

nampak sedap tu
buat sendiri boleh letak entra kan?
sop biasa buat kat kedai.. hehehe

krole said...

fulamaks..nmpk sdap r bro~nak skit~