Tuesday, January 29, 2013

Kecil-kecil pun dah merempit


Jangan tiru aksi ini..hehe...bukan merempit kat jalan raya pun,tapi merempit dalam pasar raya.Aksi-aksi ni semua adalah gelagat anak-anak saya kalau jumpa mainan ni.Geram betul hari tu saya dah  masukkan syiling 50 sen dalam motor tu, tapi motor tak bergerak pun.Nak keluarkan semula duit tu pun tak dapat.Apa lagi...biarkan saja budak-budak tu menunggang.Tak tahulah berapa ramai lagi yang terkena...Walaupun 50 sen tapi duit juga kan!


Sadiq pun tak lepaskan peluang..naik kereta jer tu.
 


Ardini memang pantang jumpa kenderaan mainan ni.Mesti nak naik...tak kiralah pakai baju kurung pun dia panjat motor tu.hehe...Kalaulah saya ni banyak duit..nak rasanya beli motor mainan yang betul-betul boleh dipandu.Mesti seronok budak-budak ni main kat halaman rumah kami yang luas ni.

2 comments:

trah zain said...

bagus la tu, minat yang terpupuk sejak kecill,, baru jdik pro nti dah besar,,hehe

jaakechik said...

murah mmg murah tapi kalau2 byk2 kali nak ulang dan nak main lelama, mmg terkena laa kita ngn anak sendiri kan..hihihi...