Wednesday, January 2, 2013

Sedap ker durian crepe ni?


Oh durian crepe! Orang lain dah lama dapat rasa....tapi saya baru dapat rasa durian crepe hari ni.Masa balik dari sekolah tadi singgah beli.3 ketul tu rm5.Sajalah nak cuba rasa,sebab promosinya kat FB boleh tahan hebat.

Bagi saya rasa durian crepe ni biasa-biasa saja.Sedap lagi makan durin asli.hehe...Tapi bagi mereka yang tak tahan bau durian asli tu,bolehlah beli durian crepe ni pasal ia takde bau durian.

Apa-apapun saya nak ucapkan tahniah kepada pelopor atau orang yang mencipta kuih ni.Tak sangka idea buat kuih ni diterima masyarakat.Sekarang ni durian crepe mula dijual di mana-mana sahaja.


8 comments:

caera puttih said...

wahh ,takpernah lagi cuba ni, rase mcm ketinggalan zaman je..:)

trah zain said...

sedap,, rasa krim2 sikit,,hehe
tak de bau? iye ke ni?hehe

Mar Haini Abdul Rahim said...

sedaaaaaaaap ! i likee ! tp durian ori lg i like million2 hehe :D

krole said...

tak pnah rasa lagi...!!! argh!! jeleznya!!! km7 da rasa!!! hihihi

izfanora said...

sedapnya.. terliur plak,,

Sop Nama Saya said...

baru gak pernah rasa..
sedap gak
tp suka makan durian sahaja gak.. hehehe

aswadz said...

durian crepe. mmg sdp.

jaakechik said...

bagi jaa sedap... tapi kena makan dalam kuantiti siki laaa...kalau 10 biji sekali pulun, muak pulak...hihi...