expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, February 18, 2013

Saya dapat Shuttle Food Warmer


Cantik tak shuttle food warmer tu?Saya dapat percuma tau!Pemberian ini adalah daripada Panasonic Malaysia semasa saya membeli benda ni baru-baru ni.Bekas ni ada 2 warna,tapi yang saya punya tu berwarna oren.Malas pula nak ambil gambar bekas tu..hehe...Alaa.. macam dalam gambar di kotak tu jer.
Apapun terima kasihlah kepada Panasonic Malaysia atas hadiah yang cantik dan berguna tu.Sebenarnya ada satu lagi hadiah yang diberi kerana membeli barangan itu...buat masa ni biarlah rahsia apa hadiah satu lagi tu..Nantilah saya akan cerita dalam entri lain.

Seronok kan kalau kita beli sesuatu kemudian ada hadiah atau cenderahati sampingan.Tapi jangan pula beli sesuatu tu kerana nakkan hadiah sampingan.Ker ada orang macam tu?Mungkin ada juga yang mempunyai hobi mengumpul hadiah daripada pembelian sesuatu barangan.bagus juga tu!

6 comments:

  1. teringat lak ayat kawan semalam, dia kata, dia kata, dah nama perempuan, beli something mesti nak gift..hak3.. err.. kes KM7 kes terpencil kot... haha

    ReplyDelete
  2. saya beli tu pun bukan nakkan hadiah.Tapi mereka dah nak bagi...takkan nak tolak kan.hahaha

    ReplyDelete
  3. hadiah yg berguna utk kita. bgus la. kalau beli konfem mahai gak tu..

    ReplyDelete
  4. dulu saya nak mug nescafee, saya terpaksa la beli nescafee yang pack besar, hu hu hu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.