Sunday, February 24, 2013

Sepasang stoking berharga RM 180


Itulah stoking yang berharga RM 180 sepasang.Mula-mula dengar tu macam tak percaya,tapi setelah ditunjukkan oleh rakan,barulah saya percaya.Rupa-rupanya stoking tu bukan sebarang stoking...tapi stoking ajaib...hehe..apa yang ajaibnya?

Dikhabarkan stoking ni adalah stoking berubat.Macam-macam khasiat seperti dapat melegakan atau mengurangkan penyakit kencing manis,darah tinggi,migrain dan banyak lagi.Kalau dipakai waktu tidur malam,tak perlu berselimut lagi walaupun tidur dalam bilik berhawa dingin.Badan dapat mengekalkan kepanasan.

Stoking ni jangan dibasuh dalam mesin basuh pula yer...Dry cleaning jer.Hmmm macam-macamlah produk kesihatan sekarang ni.Yang penting,ada duit semua jadi.Apapun...eloklah menjaga kesihatan sejak awal kerana mencegah lebih baik daripada merawat.

3 comments:

sukiman said...

macam-macam sekarang yea...

saya percaya asas kesihatan adalah bersenam dan pemakanan.

tapi saya malas nak bersenam, kekadang jea. dan say asuka makan...haaa

eita said...

pataut lah mahal..
stoking berubat..

jaakechik said...

stokin berubat? first time dengar ni.... mahai gak ekk.