expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, March 7, 2013

Chan Rak Ter


Saya memang suka baca novel masa sekolah dulu.Sekarang ni tak sempatlah nak baca novel macam dulu-dulu.Beberapa hari lepas saya ada terbaca pasal novel baru di pasaran iaitu Chan Rak Ter....Aku Cinta Kamu.Judul novel yang ada kelainan dan kulit novel yang cantik tu membuatkan saya tertanya-tanya siapa gerangan penulis berbakat tu.

Ada pelajar saya beritahu,penulis novel tu adalah bekas pelajar SMKAM.Alamak...anak murid dah jadi penulis novel...Sara Aisha namanya...tahniah kerana dah menjadi penulis novel.Saya difahamkan novel Chan Rak Ter ni adalah novel kedua beliau.Novel pertama...Jodoh Itu Milik Kita..dah jadi best seller!

Bangga juga ada anak murid yang jadi novelis.Semoga Sara Aisha akan terus berkarya dan memeriahkan industri penulisan khususnya novel remaja.Kepada yang belum membaca novel terbaru ini bolehlah dapatkannya kerana maklum balas yang saya terima daripada mereka yang dah baca novel ni...suka dan bagus.


1 comment:

  1. Thanks, cikgu sudi tulis pasal novel saya kat blog cikgu...=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.